Zbieram siły

Nie było mnie tutaj jakiś czas. Zbierałam siły po ostatniej misji. Każda z nich wyczerpuje mnie na swój sposób fizycznie. Zabójczy klimat, pobudka wcześnie rano, długa droga 100-200 km dziennie, praca….to wymaga dobrej kondycji, wyczerpuje. Regeneruję się po powrocie dość szybko, jednak tym razem dłużej zbierałam siły. Powoli rozpoczynamy przygotowania do misji do Kamerunu. Bilety już zakupione. To moja czwarta misja. 🙂

Będzie nas więcej, do zgranej ekipy z poprzedniego wyjazdu do Kamerunu z 2015 r. oprócz chirurgów, anestezjologów, okulistów, dermatologa(czyli mnie),pielęgniarek dołączy tym razem pediatra i chirurg dziecięcy. Przychodzi dużo dzieci, które wymagają operacji, czy zwyczajnego leczenia, stąd poszerzony skład ekipy. Cieszy mnie to, im nas jest więcej – tym więcej zdołamy zrobić 😉

Niebawem napiszę więcej. Trzymajcie kciuki, by wszystko udało się sprawnie zorganizować….

🙂

DSC00149

 

Informacje o dermatologdlaafryki

dermatologdlaafryki@o2.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Zbieram siły

  1. Wichrowe108 pisze:

    To kiedy wyjazd?

    Polubione przez 1 osoba

  2. Trzymam tez kciuki za to zbieranie sil.

    Polubione przez 1 osoba

  3. BabaJoga pisze:

    Trzymam kciuki 👌🏻

    Polubione przez 1 osoba

  4. Podziwiam i trzymam kciuki 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  5. Igomama pisze:

    Ja również bardzo podziwiam i życzę powodzenia! Piękna sprawa.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

