19 sierpnia Światowy Dzień Pomocy Humanitarnej

Dziś Światowy Dzień Pomocy Humanitarnej, przypomina nam o zamachu bombowym na placówkę ONZ w Bagdadzie w 2008 r. zginął wówczas Wysoki Komisarz ONZ ds. Praw Człowieka Sergio Vieira de Mello.  Kilka dni temu wydarzyły się zamachy w Barcelonie w Hiszpanii i w Turku w Finlandii….:(

Zawsze chciałam wyjechać na misje humanitarną…i udało mi się to zrealizować już trzy razy. Pierwsza moja misja była do Ugandy, druga do Kamerunu i trzecia do Ghany.

Znajomi często zadają mi pytanie,” czy  nie boję się lecieć na misję?” Oczywiście, że się boję. Nigdy nie jest wiadomo co się może zdarzyć. Trzeba być przygotowanym na każdą okoliczność. Jednak najbardziej  boję się węży, skorpionów, małp itp …do karaluchów zdążyłam się już przyzwyczaić 🙂 a z termitami jestem za pan brat. W końcu cały rój , podczas mojej misji w Ugandzie , wprowadził się do mojego pokoju. 🙂 Termity miałam wszędzie, w ubraniach, walizkach, w butach, we włosach…wszędzie. I nic mi się z tego powodu  nie stało 🙂

A teraz rozpoczynam przygotowania do mojej czwartej misji- znowu do Kamerunu 😉

DSC00272

 

Informacje o dermatologdlaafryki

dermatologdlaafryki@o2.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „19 sierpnia Światowy Dzień Pomocy Humanitarnej

  1. Józef Figura pisze:

    I tak pozytywnie nastawionych ludzi chciałoby się spotykać na każdym kroku. Dzięki nim świat staje się lepszy mimo drastycznych wiadomości dochodzących z każdej strony. Pani Doktor – trzymam kciuki i powodzenia w kolejnej misji. I czekam na wieści!

    Polubione przez 2 ludzi

  2. Dziękuję 🙂

    Polubienie

  3. Wichrowe108 pisze:

    Szczerze podziwiam i gratuluję wytrwałości!

    Polubione przez 1 osoba

  4. avemi pisze:

    powodzenia 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  5. zwyklytata pisze:

    Dziękuje za Twoje działanie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

